Tutustu asiakastarinoihimme 

Wakaru Teknologiapalvelut on palvellut yritysasiakkaitaan vankalla asiantuntemuksella ja luottamuksella jo vuodesta 2006 alkaen. 

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Tutustu asiakastarinoihimme 

Wakaru Teknologiapalvelut on palvellut yritysasiakkaitaan vankalla asiantuntemuksella ja luottamuksella jo vuodesta 2006 alkaen. 

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Asiakastarinoita

Wakaru Teknologiapalvelut on palvellut yritysasiakkaitaan vankalla asiantuntemuksella ja luottamuksella jo vuodesta 2006 alkaen. Vuosiin on mahtunut lukuisia pieniä ja suuria asiakasprojekteja, konsultaatiota sekä pitkäjänteisiä useamman vuoden yhä käynnissä olevia toimeksiantoja.

Lähdemme ratkaisemaan haasteita aina asiakkaan lähtökohdista ja rakennamme tarvittaessa kokonaan oman asiakasta palvelevan ratkaisun. Tekijämme on aidosti tekniikasta, ratkaisemisesta ja kehittämisestä kiinnostuneita, ja tämä näkyy niin heidän palvelutaidossaan kuin ongelmanratkaisukyvyssään.

Näin asiakkaamme kertovat

Case Posti Oy – Valvontaa laatikon sisä- ja ulkopuolelta

Wakarun teknologiapalvelut loivat järjestelmän Postille sähköisen sanomaliikenteen valvontaan ja yritysasiakaspalvelun parantamiseksi. Käsin rakennetusta järjestelmästä olisi apua monille erilaisia toimituksia lähettäville suuryrityksille.

“Postilta esitettiin toive sanomajärjestelmän päälle rakennettavasta valvonnasta, jolla haettiin ratkaisua kolmeen pääasiaan”, kertoo Ville Hirvimies, senior consultant, Wakarun Teknologiapalveluista.

“Haluttiin varmistaa sanoman kulkevan oikeisiin paikkoihin oikeassa muodossa. Toiseksi haluttiin selvittää, kuinka kauan sanoman läpimeno vie eri vuorokauden aikoina ja sesonkiaikaan. Kolmanneksi haluttiin kokonaisnäkymä, jonka avulla komponenteissa tapahtuvat häiriöt saataisiin osoitettua heti oikealle taholla ja palvelu palautettua normaaliin tilaan mahdollisimman pian.”

“Tarve valvontajärjestelmälle Postin integraation ja sitä kautta asiakkaiden kokeman laadun varmistamiseksi oli ilmeinen. Posti valitsi kumppanikseen Wakarun teknologiapalvelut, jonka kanssa sillä oli jo ennestään hyvä ja pitkä kokemus erilaisten IT-järjestelmien valvonnasta”, sanoo Mikko Särkkä, joka työskentelee Postin kuljetustuotannon järjestelmistä vastaavana johtajana.

Lue lisää täältä

CASE RUUTU – Valvontaa ja suorituskyvyn mittausta loppukäyttäjän parhaaksi

Monimediatalo Sanoma on vuodesta 2009 hyödyntänyt Wakaru Charge -suorituskykymittauspalvelua, jonka avulla varmistetaan julkaistujen palveluiden toimintakyky tuotantoon siirryttäessä.

“Wakaru oli tuttu ja luotettava kumppani Sanoma konsernille. Heidän ketterä toimintamallinsa sopi meille”, kommentoi Nelonen Median Operations Manager Tomi Kaleva.

Lue lisää täältä