Tutustu myös Wakarun blogiin ja tilaa tästä uutiskirjeemme!
Asiakaspalveluviikko vaalii asiakaspalvelun merkitystä lokakuussa
Lokakuun jo perinteiseksi muodostunut Asiakaspalveluviikko tulee taas tänäkin vuonna ja huikeaa viikkoa vietetään 7.–11.10. Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka. Alun perin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen asiakaspalveluviikon...
Wakaru mukana Digiturvaviikossa
Digitalisaation edut tuovat mukanaan myös riskejä, kuten tietovuodot, identiteettivarkaudet ja kyberhyökkäykset. Oman digiturvaosaamisen ylläpitäminen auttaa meitä suojautumaan näiltä riskeiltä, säilyttämään yksityisyytemme, varmistamaan tietojen luottamuksellisuuden...
Jani Iivonen nimitetty ITIL Ambassadoriksi
Olemme erittäin iloisia ja ylpeitä siitä, että valmentajamme Jani Iivonen on nimitetty ITIL® Ambassadoriksi. Tämä arvostettu nimitys perustuu hänen vankkaan asiantuntemukseensa ja pitkään kokemukseensa ITILin kehityksen ja -valmennuksen parissa. Jani liittyy osaksi...
Wakaru 20 vuotta osaamisen kehittämisen keskiössä
Juhlimme yhdessä asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneiden kanssa 20 vuoden merkkipaalua Helsingin kattojen yllä! Wakaru täyttää 20 vuotta Wakaru täyttää tänä vuonna 20 vuotta ja juhlimme tätä hienoa merkkipaalua yhdessä asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme sekä...
Etsimme joukkoomme sinua Account/Sales Manager
Tehtävään hakuaika on päättynyt 2.9.2024. Iloinen ja tehokas myyntitiimimme etsii lisävahvistusta! Haluatko olla mukana kehittämässä asiakkaidemme osaavaa liiketoimintaa? Etsimme joukkoomme Wakarulle Sales/Account Manageria Organisaatiot tarvitsevat menestyäkseen...
Vuoden Asiakaspalvelu 2023 kilpailun voittaja on selvillä!
Jälleen on kisattu Vuoden parhaasta Asiakaspalvelusta. Viime keväänä starttasimme kilpailun uudistetulla arviointikriteeristöllä, jossa mukailtiin mm. COPC (Customer Operations Performance Center) -standardia. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun...
Tiukkaa kisailua Vuoden parhaasta asiakaspalvelusta!
Jälleen on kisattu Vuoden parhaasta Asiakaspalvelusta. Viime keväänä starttasimme kilpailun uudistetulla arviointikriteeristöllä, jossa mukailtiin mm. COPC (Customer Operations Performance Center) -standardia. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun...