Tutustu myös Wakarun blogiin ja tilaa tästä uutiskirjeemme!

Vuoden Asiakaspalvelu 2023 kilpailun voittaja on selvillä!

Vuoden Asiakaspalvelu 2023 kilpailun voittaja on selvillä!

Jälleen on kisattu Vuoden parhaasta Asiakaspalvelusta. Viime keväänä starttasimme kilpailun uudistetulla arviointikriteeristöllä, jossa mukailtiin mm. COPC (Customer Operations Performance Center) -standardia. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun...

Tiukkaa kisailua Vuoden parhaasta asiakaspalvelusta!

Tiukkaa kisailua Vuoden parhaasta asiakaspalvelusta!

Jälleen on kisattu Vuoden parhaasta Asiakaspalvelusta. Viime keväänä starttasimme kilpailun uudistetulla arviointikriteeristöllä, jossa mukailtiin mm. COPC (Customer Operations Performance Center) -standardia. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun...

Lämmin kiitos kuluneesta vuodesta!

Lämmin kiitos kuluneesta vuodesta!

Vuoden 2023 aikana rakensimme kattavat osaamispolut tukemaan asiakkaidemme osaamisen kehittämistä ja urapolkuja. Pääsimme kehittämään tuhansien eri rooleissa toimivien osaajien ammattitaitoa monimuotoisesti. Järjestimme valmennuksia ja asiantuntijatapahtumia sekä...

Asiakastarina: Digijohtamisen päivä | Business Technology Forum Oy

Asiakastarina: Digijohtamisen päivä | Business Technology Forum Oy

Business Technology Forum Oy on voittoa tavoittelematon organisaatio, joka muodostaa edelläkävijöiden yhteisön. Osana toimintaansa BT Forum järjestää Digijohtamisen päivän, jossa Wakarun Oppia Events on ollut tuottajakumppanina jo vuodesta 2014. Tämän lisäksi BT Forum...