Wakarun asiakastarinoissa tutustut asiakkaidemme aitoihin kokemuksiin yhteistyöstä kanssamme. Olemme tukeneet lukuisien organisaatioiden matkaa osaamisen kehittämisen kumppanina. Lue tarkemmin, miten olemme tukeneet sekä organisaatioiden että yksilöiden kasvua osaamispolulla eri rooleissa.
Wakaru on osaamisen kehittämisen ykkösvalinta. Tämän lisäksi olemme vahvalla ammattitaidollamme ja vankalla kokemuksellamme oiva valinta tapahtuma- ja teknologiakumppaniksi. Ota yhteyttä!
Asiakkaidemme kokemuksia
”Wakarun myyjä lähestyi minua tarjoamalla valmennuksia, joista valittiin meille sopivat aiheet. Varasimme valmentajien kanssa palaverin, jossa sai hyvin kiinni, mitä konkreettisesti valmennuksessa käytäisiin läpi.
Valmennus oli kerta kaikkiaan loistava! Se oli inspiroiva, mukaansatempaava, monipuolinen ja aktiivinen. Esiintymistapa oli aivan uskomaton ja se sai herätettyä varmasti jokaisen mielenkiinnon. Tämä meni heti jokaisella tunteisiin, hyvällä tavalla. En varmasti osaa tarpeeksi hyvin kuvailla, miten antoisa valmennus oli.
Olen päivistä täysin häkeltynyt. Saimme konkreettisia asioita asiakaspalvelumme laadun parantamiseen, jotka aiomme ottaa heti käyttöön!
Kiitokset siis Wakarun myynnille, kun lähestyitte minua sekä super iso erityiskiitos vielä kertaalleen Wakarun valmentajille Tonille ja Heidille ❤️”
Noora Heinänen
Esihenkilö, asiakaspalvelu
”Yhteistyö Wakarun myynnin, valmennuskoordinaattorin sekä valmentajan kanssa muodosti hiotun kokonaisuuden alusta loppuun. Erityisesti valmentajan asiantuntemus teki suuren vaikutuksen koulutuksen osallistujiin. Kokemus ja palaute koulutuksen toteutuksesta oli positiivista, joten oli luonnollista kääntyä teidän puoleen myös seuraavan koulutustarpeemme kohdalla. Kiitos Wakarun tiimille!”
HR Specialist
Ohjelmistotalo
”Kylläpä meidän porukat antoivat ihanaa palautetta valmennuksesta. Ja aiheesta. 😊 Keskustelimme omassa viikkopalaverissamme koulutuksesta ja ihan samat asiat nousivat siellä esiin: valmentaja oli ihanan lähestyttävä ja ”tavallinen” sanan positiivisessa merkityksessä, hänen koulutuksessaan uskallettiin kertoa omat näkemykset ja keskustella.
Porukalla oli ilmeisesti pelko, että sieltä tulee joku kaikkitietävä kertomaan, miten asiat ovat, ja yllättyivät positiivisesti!
Valmentaja oli valmistautunut hyvin ja tiesi, mitkä meidän porukan haasteet ovat. Kiitos vielä ja terkkuja valmentajalle!
Riikka Naski
Yksikön päällikkö, asiakaspalvelu
”Yhteistyö Wakarun kanssa oli sujuvaa, joustavaa ja tavoitekeskeistä koko yhteistyön ajan. Wakarun asiantuntijat näkivät hyvin organisaatiomme kokonaistilanteen ja muokkasi toimintaansa tilanteen edellyttämällä tavalla. Projekti auttoi saamaan organisaatiossamme tarvittavaa näkökulmaa jatkokehitystä varten, ja pääsimme tavoitteisiin huolimatta poikkeuksellisen tiiviistä aikataulusta.”
Projektipäällikkö
Julkishallinnon organisaatio
Asiakkaidemme kokemuksia tapahtumista
Frida Carling
Business Lead, Lifecycle Services
Solita
Olipa kivaa inspiroitua ja toivottavasti myös inspiroida muita! 🤩
Service Management Day -tapahtuma oli sisällöltään mielenkiintoinen ja ajatuksia herättelevä, ja muistutti myös siitä, kuinka tärkeää on välillä irtaantua arjesta ja saada uusia näkökulmia. Sain myös jakaa omia ajatuksia IT-operoinnin vallankumouksesta ja kokonaisvaltaisesta elinkaarenhallinnasta!
Kiitos Wakaru Oy ja kaikille puhujille mielenkiintoisesta päivästä! 💎
Petri Kinnunen
CEO
Joki ICT Oy
Wakaru järjesti Service Management Day 2024 -tapahtuman Helsingissä. Alun perin minun ei tässä pitänyt olla mukana, mutta kollegan esteen vuoksi lähdin paikoksi. Ja ei kyllä kaduttanut, ohjelma oli nimittäin äärimmäisen mielenkiintoinen.
Paljon tuli taas ajatuksia työstettäväksi ja vietäväksi omaan toimintaympäristöön. Ja sehän on juuri sitä, mitä tällaisista tapahtumista haetaan verkostojen ja ajatustenvaihdon lisäksi.
KUMPPANIREFERENSSI
”Asiakaspalvelupäivä oli inspiroiva ja antoisa tapahtuma, joka tarjosi uusia ajatuksia sekä verkostoitumista toisten alan ammattilaisten kanssa.
Meidän First Goalin porukan ständillä kävi myös vilinä. Kävimme mielenkiintoisia keskusteluja niin asiakaspalvelun kehittämisen haasteista kuin siitä, miten asiakaspalvelusta tehdään organisaation kilpailuetu.”
Vanhemmat julkaisut
Valvontaa laatikon sisä- ja ulkopuolelta – Case Posti Oy
Posti Oy saa päivittäin yritysasiakkailtaan kymmeniä tuhansia tilauspyyntöjä, jotka kulkevat sähköisinä sanomina Postin integraation kautta kuljetustehtävinä kuljettajille ja lopulta laskutukseen. Järjestelmä on ollut olemassa jo toista vuotta, mutta sanoman...