Palvelujohtaminen 

Parhaat käytännöt IT-palveluiden jatkuvaan parantamiseen 

Katso ajankohtainen valmennustarjontamme

Palvelujohtaminen 

Parhaat käytännöt IT-palveluiden jatkuvaan parantamiseen 

Katso ajankohtainen valmennustarjontamme

Palvelujohtaminen

IT-palvelujohtaminen on liiketoimintaa tukevien IT-palveluiden strategista suunnittelua, kehittämistä, käyttöönottoa, tuottamista ja palveluiden jatkuvaa parantamista aktiivisessa yhteistyössä kuluttajien ja muiden sidosryhmien kanssa.

Kuluneena vuosikymmenenä IT on noussut tukifunktion asemasta liiketoiminnan keskiöön toiminnan mahdollistajaksi. Tänä päivänä alalla kuin alalla IT-palvelunhallinta ja tiimien työ ovat keskeisiä yrityksen liiketoiminnan tehokkuudelle sekä uusien liiketoimintamallien kehittämiselle.

Muutos on tuonut IT-johdolle ja palvelunhallinnan ammattilaisille uusia haasteita:

IT-päälliköiden ja -johtajien on varmistettava, että heidän palvelunsa voivat kehittyä ulkoisen paineen alla, pysyen samalla vakaina, vikasietoisina ja vaatimusten mukaisina.

Palvelunhallinnan ammattilaisten taas on varmistettava, että heidän toimintatapansa ja tiimirakenteensa toimivat tulevaisuudessakin paineen keskellä.

Wakaru tarjoaa vuosien kokemuksella IT-palvelujohtamisen parhaiden käytäntöjen valmennus- ja konsultointipalveluja palveluiden jatkuvan parantamisen ja henkilöstön osaamisen kehittämisen tueksi. Olemme sertifioitu ja hyväksytty (ATO) koulutusorganisaatio.

 

Haluatko lisätietoja palvelujohtamisen valmennuksistamme?
Voit myös varata yrityskohtaisen valmennuksen organisaatiosi jäsenille.