Tutustu myös Wakarun blogiin ja tilaa tästä uutiskirjeemme!

Tiukkaa kisailua Vuoden parhaasta asiakaspalvelusta!

Tiukkaa kisailua Vuoden parhaasta asiakaspalvelusta!

Jälleen on kisattu Vuoden parhaasta Asiakaspalvelusta. Viime keväänä starttasimme kilpailun uudistetulla arviointikriteeristöllä, jossa mukailtiin mm. COPC (Customer Operations Performance Center) -standardia. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun...

Asiakastarina: Graniitti vahvisti ketterää osaamistaan

Asiakastarina: Graniitti vahvisti ketterää osaamistaan

Graniitti Services on vuonna 2017 perustettu projektihallinnan yritys, joka lähti vahvistamaan ketterää tapaa toimia projekteissa PRINCE2 Agile® -valmennuksella yhdessä Wakarun kanssa kesällä 2022. Ryhmää valmensi Aaro Ollikainen, joka toimii Wakarulla...

Aaro Ollikainen johtamaan Wakarun konsultointiliiketoimintaa

Aaro Ollikainen johtamaan Wakarun konsultointiliiketoimintaa

VTT Aaro Ollikainen nimetty johtamaan Wakarun konsultointiliiketoimintaa. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus liikkeenjohdon, erityisesti projektijohtamisen konsultoinnista ja valmentamisesta. Hän on työskennellyt Wakarussa vuodesta 2019. ”Konsultointiliiketoiminnan...

Johanna Rakemaa johtamaan Wakarun valmennusliiketoimintaa

Johanna Rakemaa johtamaan Wakarun valmennusliiketoimintaa

M.Ed Johanna Rakemaa on nimetty johtamaan Wakarun valmennusliiketoimintaa 16.5.2022 alkaen. Rakemaalla on taustallaan laaja-alainen kokemus koulutuspalvelujen liiketoiminnasta ja SaaS-palvelujen asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan kehittämisestä. ”Olen aina ollut...

Aaro Ollikainen johtamaan Wakarun konsultointiliiketoimintaa

Mika Purola vahvistaa Wakarun projektiosaamista

Wakaru vahvisti asemaansa projektikouluttajana ja konsulttina, kun FM Mika Purola aloitti Wakarussa 1.4.2022. Wakaru tarjoaa asiakaskohtaisia, räätälöityjä projektikoulutuksia, avoimia viitekehysmallien koulutuksia, webinaareja sekä verkkokursseja. Purolalla...

Palvelujohtamisen palaset paikalleen osana AMK-opintoja

Palvelujohtamisen palaset paikalleen osana AMK-opintoja

Nykyään liiketoiminnan keskiössä on palvelu. Yritykset ovat yhä enemmän palveluyrityksiä, minkä vuoksi jokaisen on ymmärrettävä palvelutoiminnan perusteet. Liiketoiminta rakentuu niin sisäisille kuin ulkoisille palveluille, joiden myötä liiketoiminta pysyy käynnissä,...