Wakarun vuosi 2024

Wakarun tiimi kiittää tästä vuodesta ja toivottaa rentouttavaa joulunaikaa ja menestystä tulevalle vuodelle!

Kurkista videolta poimintoja vuodestamme

Pääsimme kehittämään tuhansien eri rooleissa toimivien osaajien ammattitaitoa monimuotoisesti. Järjestimme valmennuksia ja asiantuntijatapahtumia, konsultoimme eri organisaatiota sekä toteutimme niin osaamis- kuin prosessien kuntokartoituksia. Meidät tunnetaan osaavista valmentajista ja juuri oikeaan tarpeeseen sopivista, käytännönläheisistä valmennuksistamme ja tapahtumistamme, joissa on hyvä fiilis. Asiakkaamme suosittelevat meitä kollegoilleen, ja se on mahtava juttu!

Hyödynnä vuoden loppuun mennessä Suomen edullisimmat superhinnat suosituimpiin valmennuksiimme, mukana mm. ITIL® 4, PRINCE2® sekä PalveluMestarit. Tutustu Wakarun Osaamispassiin, jolla hankit organisaatiollesi edulliset paikat Wakarun ITIL 4, PRINCE2 sekä IPMA C -valmennuksiin vuodelle 2025 ja voit sopia laskutuksen useampaan erään. Kysy myös Tapahtumapassia!

Toivotamme kiireetöntä joulua ja myötätuulta osaamisen kehittämiseen!

– Osaamistalo Wakarun väki

Wakaru

Osaamisen kehittämisen ykkösvalinta

Osaamistalo Wakarun ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä, osaamispolkuja, tapahtumia ja teknologiapalveluita asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista edelläkävijöiksi sekä järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO). Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen.

Kysymyksiä

Osaamistalo Wakaru avaa maailman ensimmäisen verkkokaupan USM-verkkokurssien myyntiin ja jakeluun

Lue lisää →

Wakaru opens the world’s first online store for the sale and distribution of USM online courses

Lue lisää →

VSP valittiin Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailussa toiseksi!

Lue lisää →