Wakaru mukana Digiturvaviikossa

Digitalisaation edut tuovat mukanaan myös riskejä, kuten tietovuodot, identiteettivarkaudet ja kyberhyökkäykset. Oman digiturvaosaamisen ylläpitäminen auttaa meitä suojautumaan näiltä riskeiltä, säilyttämään yksityisyytemme, varmistamaan tietojen luottamuksellisuuden ja takaamaan toimintojen sujuvuuden. Me Wakarulla olemme mukana Digiturvaviikolla osallistumalla Taisto-harjoitukseen.

Digi- ja väestötietoviraston vuosittainen Digiturvabarometri julkaistiin 26.9.2024. Tuloksista voidaan nostaa esiin viisi keskeistä teemaa:

  • Luottamus keskeisiin toimijoihin on säilynyt korkealla
  • Tekoälyn nopea kehittyminen on noussut uutena huolena itseen kohdistuvien vahingoittavien ilmiöiden rinnalle
  • Tekoälyn käyttö on lisääntynyt ja sen nopea kehitys huolestuttaa, mutta tekoälyn turvallisesta hyödyntämistä halutaan oppia
  • Huijaus- ja kalasteluviestien määrä on selkeässä nousussa
  • Kansalaiset ovat entistä kykenevämpiä varmistamaan omaa tietoturvaa


Lisätiedot Digiturvaviikosta löydät Digi- ja väestötietoviraston sivuilta.

Tutustu Taisto-harjoitukseen tästä.

Wakaru

Osaamisen kehittämisen ykkösvalinta

Osaamistalo Wakarun ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä, osaamispolkuja, tapahtumia ja teknologiapalveluita asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista edelläkävijöiksi sekä järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO). Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen.

Kysymyksiä

Wakaru opens the world’s first online store for the sale and distribution of USM online courses

Lue lisää →

Osaamistalo Wakaru avaa maailman ensimmäisen verkkokaupan USM-verkkokurssien myyntiin ja jakeluun

Lue lisää →

VSP valittiin Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailussa toiseksi!

Lue lisää →