VSP valittiin Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailussa toiseksi!

Meillä on jälleen ilo ja kunnia päästä julkistamaan Vuoden Asiakaspalvelukilpailun voittaja. Kilpailu on iloksemme kasvattanut suosiotaan ja pääsimme arvioimaan ja haastattelemaan runsaan joukon eri rooleissa toimivia asiakaspalvelun asiantuntijoita. Arvioinnissa kiinnitimme huomiota asiakaspalvelun johtamiseen ja suunnitteluun, prosessien hallintaan ja laatuun, työntekijätyytyväisyyteen ja ihmisten johtamiseen, asiakaskokemukseen sekä suorituskykyyn ja sen mittaamiseen. Erityisenä huomion kohteena kilpailussa tälläkin kerralla olivat arjen onnistumiset paremman asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden aikaan saamiseksi.

Kilpailussa nousi esiin erityisesti ihmisten välisen vuorovaikutuksen merkitys. Vaikka tekoäly on jo melko vahvastikin jalkautunut työvälineeksi, organisaatioiden menestystekijänä on kuitenkin edelleen kyky välittää palveluja ihmiseltä ihmiselle, humaanilla otteella. Työntekijätyytyväisyyteen yhteistyön sujuvuudella on todella suuri merkitys, ja monella osallistujaorganisaatiolla onkin kaipuu vielä nykyistäkin tiiviimpään sisäiseen yhteistyöhön.

VSP on saavuttanut upean toisen sijan Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailussa!

Tunnustus korostaa asiakaspalvelun merkityksellisyyttä asiantuntijoille, vahvaa strategiaa ja erinomaisia tiimityötaitoja. Kilpailun arvioijat nostivat esiin erityisesti asiakaslähtöisyyden, työntekijöiden sitoutuneisuuden sekä jatkuvan kehittämisen kulttuurin, jotka ovat avainasemassa onnistumisessa.

Arvioinnin mukaan VSP:n asiakaspalvelu on vahvistanut asiakaskokemusta hyödyntämällä tehokkaasti monipuolisia mittareita, työvälineitä ja uutta teknologiaa sekä kehittämällä asiakasymmärrystä. Näillä toimenpiteillä on parannettu palvelujen laatua ja asiakastyytyväisyyttä entisestään. VSP:n asiakastyytyväisyysindeksi (NPS) on vahvasti noususuuntainen – kiitos tiimien panoksen ja asiakkaiden arvostuksen.

VSP:llä rakennetaan yhdessä tulevaisuuden asiakaspalvelua, jossa jokaisella kohtaamisella on merkitystä. Kiitos henkilöstölle ja VSP:n asiakkaille tämän upean saavutuksen mahdollistamisesta!

Lämpimät onnittelut kisamenestyksestä koko organisaatiolle!

Helmikuun Asiakaspalvelupäivässä on luvassa voittajan haastattelu ja tarkempaa kuvausta niistä asioista, joilla on saatu aikaan mahtavia onnistumisia asiakaspalvelussa. Lue myös Vuoden Asiakaspalvelukilpailun voittajasta 2M-IT:n asiakaspalvelusta täältä.

Lue lisää Vuoden Asiakaspalvelukilpailusta tästä.


VSP

Vakka-Suomen Puhelin Oy (VSP) on yksi Suomen johtavista ulkoistetun monikanavaisen asiakaspalvelun tarjoajista yli 23 vuoden kokemuksella. Laatu- ja tietoturvasertifioidun yhtiön menestys perustuu vahvaan osaamiseen asiakaskokemuksen sekä asiakaspalvelun laadun ja tehokkuuden kehittämisessä.

Menestyksemme perusta on jatkuva osaamisen, prosessien ja työkalujen kehittäminen. Työilmapiirimme on erinomainen, ja työntekijöidemme tyytyväisyys esihenkilötyöhön on korkea. Tämä näkyy vahvoina ja pitkäaikaisina asiakassuhteina sekä korkeana asiakastyytyväisyytenä.

Lisää VSP:stä osoitteessa www.vsp.fi | LinkedIn

Wakaru on ketterä osaamistalo, joka on tunnettu Suomen suurimpien organisaatioiden osaamisen kehittämisen ykkösvalintana jo 20 vuoden ajan. Autamme asiakkaitamme kehittymään koulutuksia suunnittelemalla, valmentamalla, monipuolisilla ammattitapahtumilla ja tarjoamalla edistyksellisiä teknologiapalveluita. Meiltä löytyvät ratkaisut digitaalisen liiketoiminnan jatkuvaan parantamiseen ja osaamispääoman kasvattamiseen. Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Wakaruun kuuluvalla Wave asiakaspalveluverkostolla palvelemme yli 100:aa jäsenorganisaatiota, joiden asiakaspalvelun kehittämisen tueksi tarjoamme aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja sekä Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun. 

Lisää Wakarusta osoitteessa www.wakaru.fi | LinkedIn

Wakaru

Osaamisen kehittämisen ykkösvalinta

Osaamistalo Wakarun ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä, osaamispolkuja, tapahtumia ja teknologiapalveluita asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista edelläkävijöiksi sekä järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO). Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen.

Kysymyksiä

Osaamistalo Wakaru avaa maailman ensimmäisen verkkokaupan USM-verkkokurssien myyntiin ja jakeluun

Lue lisää →

Wakaru opens the world’s first online store for the sale and distribution of USM online courses

Lue lisää →

Vuoden Asiakaspalvelu 2024 kilpailun voittaja on selvillä!

Lue lisää →