PalveluMestari vie
palveluhallinnan uusiin ulottuvuuksiin.

PalveluMestari

PalveluMestari – Vie palvelunhallinnan prosessit käytäntöön

Wakarun PalveluMestari-koulutusmoduulit sopivat substanssiosaamisen vahvistamiseen jokaiselle palvelunhallinnan parissa työskentelevälle asiantuntijalle. PalveluMestari-moduuleilla tuetaan ja kehitetään laadukkaita prosesseja ja vahvistetaan esimerkiksi ITIL4:n tai vastaavan viitekehyksen konkreettista hyödyntämistä organisaatiossa.

Jokainen moduuli keskittyy muutamaan keskeiseen palvelunhallinnan osa-alueeseen kerrallaan, ja niissä käytetään teoriaosuuksien lisäksi interaktiivisia harjoituksia ja case-esimerkkejä. Valmennusmoduulin kesto on tyypillisesti 0,5–1 päivä.

Voit valita haluamasi moduulien määrän ja järjestyksen organisaation ja osallistujien tarpeiden mukaisesti. Mikäli tarvitset tukea osaamisen kartoittamisessa ja kokonaisuuden suunnittelussa, asiantunteva tiimimme auttaa varmasti. Seuraavassa on esitelty muutamia sisältöesimerkkejä:

PalveluMestari-moduuleilla parhaat käytännöt todeksi

Mikä on PalveluMestari?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Sertifioidu PalveluMestariksi

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Katso toteutus­päivämäärät ja osta kurssit Oppiasta:

Katso myös

USM Unified Service Management

USM Unified Service Management luo järjestelmällisen lähestymistavan palvelunhallintaan. Ota haltuun parhaat käytännöt!

Lue lisää →

ITIL® 4 -jatkokurssit

ITIL® 4 -jatkokurssit ovat suunnattu perusteiden suorittaneille. ITIL 4 -jatkokurssit syventävät palvelujohtamisen osaamistasi.

Lue lisää →

Palvelujohtaminen

Wakaru tarjoaa vuosien kokemuksella IT-palvelujohtamisen parhaiden käytäntöjen valmennus-, tapahtuma- ja konsultointipalveluja.

Lue lisää →

Blogi

MarsLander-simulaatio: käytännönläheinen tapa oppia ketterää palvelunhallintaa

Lue lisää →

Voiko pelaamalla oppia? Näin simulaatiopelit kehittävät palvelujohtamisen osaamista

Lue lisää →

Kaikki irti ITIListä USM-metodilla, eli miten ihmeessä tätä oikein tehdään?

Lue lisää →