ITIL® 4 Foundation

ITIL® 4 Foundation -valmennuksen tietosisältö on palvelujen kanssa toimivan perusosaamista ja antaa erinomaiset valmiudet asiakaslähtöisen palvelutoiminnan kehittämiseen, tehostamiseen sekä jatkuvaan parantamiseen.

Valmennuksessa perehdytään palvelujen hallintaan, toimitukseen ja näiden linkittämiseen liiketoiminnan odotusten kanssa. Valmennuksen jälkeen osallistujat hallitsevat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt menestyvässä organisaatiossa.

Valmennuksen käytyään osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa kansainvälinen ITIL® 4 Foundation -sertifiointitesti. Wakarun ITIL® 4 Foundation -valmennuksiin sisältyvä kattava tenttipreppausmateriaali ja kokeneet valmentajamme ovat onnistumisesi tukena. ITIL® 4 Foundation -sertifioinnin jälkeen voit syventää osaamistasi jatkokursseilla.

Esittelyssä ITIL

ITIL 4 Foundation -kohderyhmä

Valmennus soveltuu asiantuntijoille, jotka haluavat syventää ymmärrystään IT- ja digitaalisten palvelujen toimituksesta ja tukea organisaatiotaan tehokkaan palvelunhallintakulttuurin omaksumisessa. Uusimman ITIL® 4 -version valmennuksella voit myös päivittää jo aiemmin hankitun palvelunhallinnan osaamisen.

Valmennuksen hyödyt

Valmennuksen sisältö

ITIL on globaalisti tunnustettu kokoelma parhaita käytäntöjä ja malleja IT-johtamiseen. ITIL:ssä määritellyt palvelunhallinnan käytännöt ovat käytännössä testattuja ja hyviksi havaittuja useissa organisaatioissa maailmanlaajuisesti.

ITIL 4 Foundation tutustuttaa palvelunhallinnan käytäntöihin:

Mainitut osa-alueet muodostavat palvelun tuottamiselle kehyksen, jonka avulla palvelu vastaa paremmin liiketoiminnan tarpeisiin liiketoiminnalle tuotettua arvoa arvioitaessa.

Sertifiointi

Sertifiointitesti koostuu 40 monivalintakysymyksestä. Sertifiointitestin hyväksyttyyn suoritukseen tarvitaan 26 oikeaa vastausta. Valmennuksen hinta sisältää englanninkielisen online-tentin, jonka suorittamiseen osallistuja voi varata valmennuksen jälkeen itselleen sopivan ajan. Tenttiohjeistus käydään läpi valmennuksessa. 

Opetuskieli

Valmennuksen koulutuskieli on suomi tai englanti. Materiaalit ja sertifiointitesti ovat englanninkieliset.

ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved. Wakaru Oy is an Accredited Training Organisation for ITIL®.

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?​

Katso toteutus­päivämäärät ja osta kurssit Oppiasta:

Katso myös

USM Unified Service Management

USM Unified Service Management luo järjestelmällisen lähestymistavan palvelunhallintaan. Ota haltuun parhaat käytännöt!

Lue lisää →

ITIL® 4 -jatkokurssit

ITIL® 4 -jatkokurssit ovat suunnattu perusteiden suorittaneille. ITIL 4 -jatkokurssit syventävät palvelujohtamisen osaamistasi.

Lue lisää →

Palvelujohtaminen

Wakaru tarjoaa vuosien kokemuksella IT-palvelujohtamisen parhaiden käytäntöjen valmennus-, tapahtuma- ja konsultointipalveluja.

Lue lisää →

Blogi

MarsLander-simulaatio: käytännönläheinen tapa oppia ketterää palvelunhallintaa

Lue lisää →

Voiko pelaamalla oppia? Näin simulaatiopelit kehittävät palvelujohtamisen osaamista

Lue lisää →

Kaikki irti ITIListä USM-metodilla, eli miten ihmeessä tätä oikein tehdään?

Lue lisää →