Osaamistalo Wakaru avaa maailman ensimmäisen verkkokaupan USM-verkkokurssien myyntiin ja jakeluun

Tukemassa organisaatioiden kasvua ja parempaa palvelujohtamista

Lue englanniksi

Osaamistalo Wakaru, palvelujohtamisen ja osaamisen kehittämisen edelläkävijä, on avannut yksinoikeudella verkkokaupan, joka tarjoaa Unified Service Management (USM) -verkkokursseja sekä suomalaisille että kansainvälisille organisaatioille.

Tämä avaus tukee Wakarun missiota “Paremman palvelujohtamisen asialla” tarjoten organisaatioille keinon kehittää palvelujohtamistaan joustavasti ja kustannustehokkaasti nopeasti muuttuvissa toimintaympäristöissä.

SURVUZ-säätiö: “Wakarun osaaminen vakuutti meidät”

SURVUZ vastaa USM-metodin kehittämisestä ja käytön edistämisestä maailmanlaajuisesti. Säätiö valitsi Wakarun strategiseksi kumppanikseen asiantuntemuksen ja kansainvälisen kokemuksen perusteella.

Wakarun kokemus palvelujohtamisen valmennuksista ja kansainvälisistä projekteista vakuutti meidät siitä, että he ovat oikea kumppani viemään USM Foundation -koulutukset globaalille tasolle.

“Haimme partneria, joka pystyy tuomaan USM-verkkokurssit laajemmalle yleisölle. Wakarun kokemus palvelujohtamisen valmennuksista ja kansainvälisistä projekteista vakuutti meidät siitä, että he ovat oikea kumppani viemään USM Foundation -koulutukset globaalille tasolle,” sanoo SURVUZ-säätiön toiminnanjohtaja Jan van Bon.

USM – moderni ja tehokas tapa hallita palveluita

Monet organisaatiot kamppailevat vanhentuneiden viitekehysten ja toimintamallien kanssa, vaikka palvelujohtamisen kehitystarpeet kasvavat jatkuvasti. USM tarjoaa ajantasaisen ja selkeän ratkaisun:

  • Yhteistyön tehostaminen: vähentää siiloutumista
  • Toimintamallien yhdenmukaistaminen: selkeyttää prosesseja
  • Kustannustehokkuus: vähentää raskaita ja kalliita sertifiointitarpeita
  • Asiakaskokemuksen parantaminen: vahvistaa organisaation suorituskykyä
  • Kestävä palvelujohtaminen: luo skaalautuvan ja kehittyvän pohjan tulevaisuuteen

USM ei sulje pois palvelujohtamisen viitekehyksiä, vaan muodostaa vankan perustan ITILin, COBITin tai muiden mallien rinnalle. Rakentamalla ensin USM:n rungon saadaan aikaan selkeä ja joustava hallintamalli – kuin talon perustus, jonka päälle eri kerrokset voidaan huoletta lisätä.

Osaamistalo Wakaru tuo USM-koulutukset helposti saataville

USM on jo laajasti käytössä kansainvälisesti. Alankomaiden hallitus on esimerkiksi valinnut sen kansallisen julkishallinnon palveluarkkitehtuurin (NORA, European Interoperability Framework) perustaksi. Nyt Osaamistalo Wakaru tuo USM-verkkokurssit ensimmäistä kertaa saataville verkkokaupan kautta maailmanlaajuisesti.

Kurssit sisältävät: 

  • Verkkokurssimateriaalia englanniksi
  • Kattavat opasmateriaalit englanniksi, hollanniksi, saksaksi ja espanjaksi
  • Pääsyn oppimisalustalle, jossa on live-vuorovaikutusmahdollisuuksia ja valmennusvaihtoehtoja
  • Alan asiantuntijoiden tuki ja mahdollisuus liittyä kansainväliseen USM-ammattilaisten yhteisöön
  • USM Foundation -sertifiointikokeen suorittamismahdollisuuden

“Globaali yksinoikeus USM Foundation -verkkokursseihin on meille suuri luottamuksen osoitus. Haluamme auttaa organisaatioita rakentamaan modernin ja toimivan palvelujohtamisen perustan.”

Osaamistalo Wakaru – kokenut osaamisen kehittämisen kumppani organisaatioille

Osaamistalo Wakaru ei ole vain koulutusten tarjoaja, vaan pitkäaikainen kumppani organisaatioille, jotka haluavat kehittää palvelujohtamistaan kestävästi ja tehokkaasti. Wakarun kokeneet valmentajat ja vahva asiantuntijaverkosto auttavat organisaatioita ottamaan käyttöön palvelujohtamisen parhaita käytäntöjä, rakentamaan toimivia malleja ja kehittämään organisaation palvelujohtamisen kyvykkyyttä kestävällä tavalla.

”Olemme innoissamme voidessamme tuoda ketterän ja helposti lähestyttävän USM-metodin osaksi osaamisen kehittämisen tarjontaamme. Globaali yksinoikeus USM Foundation -verkkokursseihin on meille suuri luottamuksen osoitus. Haluamme auttaa organisaatioita rakentamaan modernin ja toimivan palvelujohtamisen perustan,” kiteyttää Wakarun liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaa.

Lisätietoja ja verkkokauppa

🌍 Verkkokauppa
📧 Johanna Rakemaa, Business Director, Wakaru Oy, +358 40 901 4661, johanna.rakemaa[a]wakaru.fi

Wakaru Oy
Kotisivut | LinkedIn

Liity mukaan kehittämään palvelujohtamista ja varmista organisaatiosi kilpailukyky tulevaisuudessa!

Wakaru

Osaamisen kehittämisen ykkösvalinta

Osaamistalo Wakarun ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä, osaamispolkuja, tapahtumia ja teknologiapalveluita asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista edelläkävijöiksi sekä järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO). Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen.

Kysymyksiä

Wakaru opens the world’s first online store for the sale and distribution of USM online courses

Lue lisää →

VSP valittiin Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailussa toiseksi!

Lue lisää →

Vuoden Asiakaspalvelu 2024 kilpailun voittaja on selvillä!

Lue lisää →