Asiakaspalvelun osaamispolku

Menestyvään palveluun ja erinomaiseen asiakaspalveluun tarvitaan monipuolista osaamista, joka rakentuu vahvasta asiakaspalvelun substanssiosaamisesta sekä mahdollistavista taidoista. Wakarun asiakaspalvelun osaamispolku on kattava kokonaisuus, joka sisältää monipuolisesti osaamisen kehittämisen elementit.

Valitse sopivat askeleet ja painota asioita, jotka edistävät yrityksen strategisten tavoitteiden saavuttamista. Kehitä osaamistasi monimuotoisesti erilaisilla valmennuksilla, tapahtumilla, verkkokursseilla ja videokirjastoilla. Voit hyödyntää osaamispolkuja myös roolikohtaisissa urasuunnitelmissa.

Osaamispolku tarjoaa valmennukset, käytännölliset lyhytkurssit, elearningit, videokirjastot ja tapahtumat. Kuvasta löydät esimerkin asiakaspalvelun polusta.

Esimerkki asiakaspalvelun polusta

Alta näet yhden esimerkin asiakaspalvelun osaamispolusta eri tasoille. Osaamispolku on räätälöitävissä organisaation ja tiimien tarpeisiin. Polku sisältää elementtejä, kuten:

 

  • Asiakaspalvelun työyhteisötaidotperusjalka kaikelle tekemiselle – kasvattaa innosta ja innostu -asennetta,  tiimin yhteistyötaitoja ja antaa voimavaroja joskus hektiseltäkin tuntuvaan arkityöhön.
  • Asiantuntijan työkalupakki – Asiakaspalveluosaamisen vankistaminen, asiakaskokemuksen ja asiakasymmärryksen kasvattaminen, palvelutoiminnan merkityksen ymmärtäminen osana liiketoiminnan kokonaisuutta.
  • Lähiesihenkilö ja tiiminvetäjän osaamisen askeleet, jotka vahvistavathenkilöiden ja tiimin johtamisen taitoja, tuovat ymmärrystä palvelun kokonaiskuvasta  ja -vaikutuksesta osana arkityön suunnittelua ja hallintaa.

 

Lisäksi kattava osaamispolku sisältää mahdollistavat taidot, jotka auttavat onnistumaan eri rooleissa.

Suunnitellaan yhdessä osaamispolku

Wakarun luomat osaamispolut on räätälöitävissä tarpeiden mukaan. Katsotaan tarpeisiinne sopivat askeleet ja osaamispolut. Varaa aika ja pyydä tarjous!

Meillä on tarjota osaamispolulle kattavat askeleet osaamisen kehittämiseen. Olemme rakentaneet kattavan asiakaspalvelun osaamispolun, jonka askeleet löydät Oppia.fi:n tarjoamasta.

Tutustu Wakaru asiakaspalveluverkoston sivuilta asiakaspalvelun kehittämiseen ja lisää löydät Oppiasta.

Wave asiakaspalvelun ammatillinen verkosto

Waven, eli Wakaru asiakaspalveluverkoston, 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Jäsenorganisaatioita on sekä julkishallinnosta että yksityiseltä sektorilta. Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.

Tutustu

Osaamispolut tukenasi

Olemme rakentaneet myös kattavat osaamispolut eri roolehin. Nämä auttavat myös sinua kehittämään omaa ja tiimisi osaamista seuraavalle tasolle!

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Katso toteutus­päivämäärät ja osta kurssit Oppiasta:

Katso myös

Asiakaspalvelu ja viestintä

Wakaru tarjoaa vuosien kokemuksella parhaita käytäntöja asiakaspalvelun, asiakaskokemuksen ja viestinnän kehittämiseen.

Lue lisää →

Työelämätaidot

Wakaru tarjoaa vuosien kokemuksella parhaita käytäntöja moderniin työelämään. Kehitä taitojasi ja onnistu.

Lue lisää →

Esihenkilötyö ja johtaminen

Wakaru tarjoaa vuosien kokemuksella parhaita käytäntöja moderniin johtamiseen. Kehitä taitojasi ja onnistu esihenkilönä.

Lue lisää →

Blogi

MarsLander-simulaatio: käytännönläheinen tapa oppia ketterää palvelunhallintaa

Lue lisää →

Voiko pelaamalla oppia? Näin simulaatiopelit kehittävät palvelujohtamisen osaamista

Lue lisää →

Kaikki irti ITIListä USM-metodilla, eli miten ihmeessä tätä oikein tehdään?

Lue lisää →

Wakaru

Autamme organisaatioita kehittymään valmentamalla, ammattitapahtumin ja tarjoamalla edistyksellisiä teknologiapalveluita. Meiltä saat ratkaisut liiketoimintasi ja henkilöstön jatkuvaan parantamiseen.

#1 Osaamisen kehittämisen ykkösvalinta