Asiakaspalveluviikko vaalii asiakaspalvelun merkitystä lokakuussa

Lokakuun jo perinteiseksi muodostunut Asiakaspalveluviikko tulee taas tänäkin vuonna ja huikeaa viikkoa vietetään 7.–11.10. Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka. Alun perin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen asiakaspalveluviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja -kokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää oman organisaation asiakaspalveluammattilaisia hyvin tehdystä työstä.

Asiakaspalveluviikkoa juhlistaa tänä vuonna noin 40 organisaatiota, joita ovat mm. Posti Group Oyj, Humm, Atea Finland Oy, 2M-IT Oy, Vitec Acute Oy, Elenia, Enfo, 020202 Palvelut Oy, S-Pankin asiakaspalvelu, Kiertokapula Oy, Kaiku24, Rainmaker ja VSP.

Suomessa teemaviikon järjestäjänä toimii jo vuodesta 2018 lähtien Wave – Wakaru asiakaspalveluverkosto, jolla on 100 jäsenorganisaatiota, joita kaikkia yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua. Idea kansainvälisen asiakaspalveluviikon tuomisesta isommin Suomeen tuli Waven verkoston organisaatiojäseniltä.

Teemaviikon aikana suomalaiset julkiset ja yksityiset organisaatiot nostavat esille asiakaspalveluaan ja sen merkitystä omalle toiminnalleen erilaisilla teemapäivillä. Viikko tulee näkymään organisaatiossa niin toimistoilla kuin etänä sekä erityisesti sosiaalisessa mediassa #Aspaviikko24 ja #Asiakaspalveluviikko -merkein.

Wave asiakaspalveluverkosto tarjoaa mukaan lähteville yrityksille teemaviikon visuaalisen ilmeen ja viikko-ohjelmaehdotuksen oman toiminnan tueksi. Lisäksi organisaatioiden henkilöstö on tervetullut maksuttomiin minikoulutuksiin viikon aikana. Osallistujat voivat hyödyntää Asiakaspalveluviikon pakettiaan veloituksetta parhaaksi katsomallaan tavalla.

Osallistuminen on Wave-jäsenille maksutonta, joten liittymällä jäseneksi organisaatiot saavat Asiakaspalveluviikon jäsenetuna! Liity mukaan osoitteessa www.asiakaspalveluviikko.fi. Asiakaspalveluviikon sivustolla on tarjolla lisätietoja teemaviikosta ja siitä, miksi organisaatiot ovat jälleen ilmoittautuneet mukaan.

Wave – asiakaspalveluverkosto

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto, joka toimii erinomaisen asiakaspalvelun asialla. Wavella on 100 jäsenorganisaatiota, joille se tarjoaa aktiivista toimintaa vierailuiden ja tapahtumien sekä verkostoitumismahdollisuuksien muodossa asiakaspalvelun toiminnan tueksi.

Lisätietoja

Laura Hassel, Head of Marketing, Wave – Wakaru asiakaspalveluverkosto
laura.hassel[a]wakaru.fi, 050 533 9982

Johanna Rakemaa, Liiketoimintajohtaja, Wakaru & Wave – Wakaru asiakaspalveluverkosto
johanna.rakemaa[a]wakaru.fi, 040 901 4661

Asiakaspalveluviikko: www.asiakaspalveluviikko.fi
Waven sivut: https://wave.wakaru.fi/
Seuraa Wavea LinkedInissä

Wave on osa Wakarua.

Wakaru

Osaamisen kehittämisen ykkösvalinta

Osaamistalo Wakarun ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä, osaamispolkuja, tapahtumia ja teknologiapalveluita asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista edelläkävijöiksi sekä järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO). Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen.

Kysymyksiä

Osaamistalo Wakaru avaa maailman ensimmäisen verkkokaupan USM-verkkokurssien myyntiin ja jakeluun

Lue lisää →

Wakaru opens the world’s first online store for the sale and distribution of USM online courses

Lue lisää →

VSP valittiin Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailussa toiseksi!

Lue lisää →