Palvelujohtamisen valmennukset 

 

Katso kaikki CASM-koulutukset

CASM

Certified Agile Service Manager® – CASM -kaksipäiväinen kurssi tarjoaa johdannon ketterään palvelunhallintaan (ASM, Agile Service Management) sekä työkaluja sen soveltamiseen sekä ketteryyden idean integroimiseen palvelunhallinnan prosesseihin ja prosessien kehitykseen. Ketterä ajattelu parantaa IT:n vaikuttavuutta ja tehokkuutta sekä mahdollistaa IT:tä tuottamaan arvoa vaatimusten muuttuessa.

Oppimistavoitteet:

  • Mitä tarkoittaa “olla ketterä”?
  • Agile Manifesto, sen ydinarvot ja periaatteet
  • Ketteryyden käsittteet ja käytännöt sisältäen  ITSM, Kanban, Lean ja DevOps
  • Scrumin roolit, tuotokset ja tapaamiset kun Scrumia sovelletaan tuotteiden ja prosessien kehittämiseen 
  • Ketterän palvelunhallinnan (Agile Service Managemen) kaksi näkökulmaa:
    • 1 – Ketterä prosessin parantaminen (Agile Process Improvement) – varmistamaan että prosessit ovat leanejä ja tuottavat “juuri tarvittavan määrän” kontrollia 
    • 2 – Ketterä prosessin suunnittelu (Agile Process Design) – Ketterien käytäntöjen soveltaminen prosessien suunnitteluprojekteihin. 

Kohderyhmä:

  • Kuka tahansa ken on kiinnostunut oppimaan ketterien menetelmistä ja SCRUMista tuotteiden ja palveluiden näkökulmasta
  • Työntekijät ja johtajat, jotka suunnittelevat, kehittävät tai muuten parantavat prosesseja
  • Konsultit, jotka opastavat asiakkaitaan prosessien parantamisessa
  • Sisäiset ja ulkoiset toimittajat
  • Prosessien sidosryhmät 

Lue valmentajamme blogikirjoitus:
Ketteräksi palvelupäälliköksi – miksi valitsisin CASM-kurssin?

 

Katso kaikki CASM-koulutukset