Tuukka Heinonen



Tuukka Heinonen on kehittänyt palveluliiketoimintaa monta kymmentä vuotta. Hän on partnerina NextTenissä (www.thenextten.org), joka on erikoistunut asiakaskeskeiseen transformaatioon. NextTenin tavoitteena on toimia maailman johtava asiantuntijaorganisaationa asiakaskeskeisten liiketoiminnan kehittämisen menetelmien konsultointi- ja valmentajatalona. Heinosella on kattava kokemus ja hyvä track record liiketoimintojen johtamisesta ja kehittämisestä (mm. toimien liiketoiminnan ja IT:n välissä), myynnin johtamisesta sekä liiketoimintaprosessien johtamisesta ja muutoksen onnistuneesta viemisestä käytäntöön. Hän on saanut merkittäviä tuloksia aikaan mm. telco-alalla. Katso myös Gartner Case Study TeliaSonera Uses BPM to Streamline Sales Process, ID Number: G00168574, publ. 16.7.2009.